Thursday, May 8, 2014

Kini Kembali

Assalamualaikum
Heyyy long time no see... Hahaha
Well x menyempat nak update sbb im sooo busy. Busy kenapa pon tak tau haha.
Lebih 4bulan kot tak update. Ok now nak cter2.. Tentang ape?

first! Hmmmm pasal result SPM
Alhamdulillah aku terima seadanya keputusan aku
tipu la kalau aku cakap aku tak kecewa. mestila kecewa. tpi tak ape, hidup mesti diteruskan *lap air mata*

Bahasa Melayu  A+
English  B+
Sejarah  A-
Mathematics  A+
Add Math  B
Biology  B
Physics  B
Chemistry  D
Pen Quran Sunnah  A-
Pen Syariah Islamiah  A-
Bahasa Arab  D

*tak mau jumpa chemistry lagi dh!!

hahaha aku mmg x minat chemist. time exam chemist mmg menangis kot hahaha
ok dah lupakan pasal result
now just wait and see je aku sambung belajar kat mana,. aku terima segala ketentuan Allah
semoga dipermudahkan. Aminnnn
kawan2 aku yang result gempak2 tuuu tahniah! tipu la klau aku kata aku tak jeles enn hhaha


ok now dah tak kerja,.. menganggur hahaha
but seriusly aku rindu giler Anakku T.T
duit gaji semua dah habes hahaha
lesap camtu je... terlalu boros.. terok! mak aku dah cekak pinggang haha

kerja kt butik Anakku best! tapi penat laaaa sbb aku ni budak part time.. asyik kene buli je haha
yang paling penting banyak ilmu yg aku dapat kerja kt situ.
aku tau ape yang baby patot ada. ape yg patot ibu baru bersalin buat
semualaaaa banyak plak nak cter nnt
and aku tau barang mana yg high quality yg low quality
haaaaaa ini utk masa depan aku jgk nnt hahah *berangan timang anak*
kalau kerja kuat sikit maka lumayanla gaji en
sejam RM5 tambah dengan komisyen lagi,.. kerja ikot shif
sesalunya aku full 10 pagi sampai 10 malam
kerja 3 bulan je bulan first gaji aku 1400++, second 1200++, third 1400++
hahaha bulan febuari tu kerja malas sikit. lagipon ada 28 hari je.tu sikit gaji.
tapi yg pasti skg gaji aku dah habis hahaha
beli itu la ini la hmmmmm mmg x bleh pegang duit,. suma benda nak beli
lepas ni kena belajar jimat dan rancag perbelanjaan


ok done. need to go.
Assalamualaikum.


okay ni gambar bestfriend aku dari skolah rendah sampai skg. ok byeeeeee

No comments:

Post a Comment